over
ONZ

Home » Over Onz – Wie zijn wij?

wie zijn wij?

Wij zijn een organisatie bestaande uit een aantal businessunits. Ons werkgebied is voornamelijk Noord Nederland. We hebben 3 vestigingen (Emmen, Leeuwarden en Groningen). Wij zijn een inclusieve organisatie. Samen met circa 25 collega’s met verschillende achtergronden en disciplines bedienen wij onze markt. Onze collega’s zijn elk breed inzetbaar in verschillende diensten. 

Onze passie is het ontwikkelen van mens en organisatie. Dit doen wij rondom het thema een baan of werk.  Een van onze motto’s is creëer je eigen succes! Dat geldt ook voor onze klanten/cliënten. 

Onze kernbegrippen zijn:

  • Sociaal-maatschappelijk
  • Doen wat we zeggen
  • Hebben belevingsfactor
  • Zijn eerlijk en transparant
  • Samenwerken is ons succes

 

Sieto Doornbos

Directeur

Onze Organisatie

Wij zijn opgedeeld in een aantal businessunits met een eigen rechtsvorm. Alle businessunits verrichten werkzaamheden voor klanten rondom het thema BANEN en ARBEID.

Ons werkgebied is Noord-Nederland en wij beschikken over 3 vestigingen. Deze bevinden zich in Groningen, Leeuwarden en Emmen (hoofdkantoor) en zijn er totaal circa 25 medewerkers werkzaam.

O
N
Z

B
E
D
R
IJ
F

Wij zijn gepassioneerde professionals die graag ondernemingsvraagstukken oplossen.
Wij doen dit op alle ondernemingsgebieden zoals P&O | Kwaliteit Arbo-veiligheid Milieu | Administratie-financieel | ICT et cetera. Vanuit Management Solution willen en kunnen wij als verlengstuk optreden van uw onderneming/organisatie. Naast het ontlasten van vervelende wettelijke verplichte vraagstukken of werkzaamheden ligt onze missie is het beteren van uw bedrijf/organisatie zodat de continuïteit en winstgevendheid wordt verbeterd.

Een team van enthousiaste professionals die mensen met een afstand tot de arbeidsmarkt helpen aan een baan en begeleiden op het werk. Wij zijn er voor u als werkzoekende en voor u als werkgever en samen met u willen wij ons inzetten het doel te bereiken.

Eureka Personeelsdiensten is specialist in het verlonen van de kwetsbare doelgroep (o.a. WAardevolleJONGeren| Participatiewet). Dit is onze oorsprong. Onze jarenlange ervaring ontzorgt zowel de feitelijke werkgever en werknemer.

ArbeidsHerstel is geen arbodienst op afstand… we zijn betrokken bij onze klanten, helpen en denken mee in oplossingen, zijn een partner met respect voor de organisatie en medewerkers. Een benadering waarbij geen belangen uitgangspunt zijn maar het resultaat: herstel naar arbeid.

wat doen wij?

Wij adviseren en begeleiden mensen en bedrijven bij alles rondom het thema een baan of werk. Dit kan zijn:

  • ik heb personeel nodig
  • welke subsidies zijn er mogelijk
  • ik zoek een baan
  • ik wil re-integreren
  • ……

Onze businessunits faciliteren niet alleen (non profit) organisaties / MKB bedrijven met en zonder personeel, industrie en overheid, maar ook werknemers en werkzoekenden.

We werken vanuit verschillende invalshoeken en probleemstellingen. Bijvoorbeeld een organisatie kan zich bezig houden met de invoering van de participatiewet en een individueel persoon uit een doelgroep kan op zoek zijn naar een baan. Onze taak is om dit samen te brengen. Dit geldt ook voor andere organisatievraagstukken of individuele persoonlijke vragen. Wij bieden met onze bedrijfsonderdelen mogelijkheden tot onderzoek, advies, training of de daadwerkelijke uitvoering; handen uit de mouwen!

Wij kunnen dit goed uitvoeren door inzet van de ‘juiste professional op de juiste ‘klus’. Wij zijn denkers die doen. Als we A zeggen gaan we ook voor B.

Wij kiezen vanuit de “één loketgedachte” de juiste aanvliegroute om alles en iedereen  ‘aan dek’ te halen om van uw vraagstuk een succes te maken. “Winstgevendheid en continuïteit” zijn de sleutelwoorden voor de bedrijfsmatige opdrachten en “fluitend naar mijn werk en fluitend naar huis” zijn de sleutelwoorden van een werknemer. Ons doel is om dit te combineren; kortom een win-win situatie voor iedereen!

 

Onz bedrijf